Pigg!!

Idag var jag faktist jätte pigg när jag vaknade på morgonen. jag hade ställt klockan på 05.51 och jag var faktist pigg då. Men jag gick aldrig upp, utan jag somnade om istället och gick upp 06.20! Det var iallfall 10 min innan jag brukar gå upp, så det var väll bra eller vad man ska säga. Men iallfall.. Idag så har jag haft en vanlig dag förutom att jag hade matte prov som jag helt hade glömt bort utan jag fick repetera 10 min på bussen istället. Men det känndes hyfsat bra iallfall. Sen efter det så hade vi engelska och då fick vi reda på vårat  engelska prov och det gick förvånatsvärt bra fakrtis. Jag blev inte underkänd! JIPPI!! Haha, nej jag skojja men jag hade förväntat mig det för det känndes inte bra efter det förra provet. Men iallfall sen så hade vi svenska,lunch musik och handboll! På handbollen så glömmde jag min träningströja men sen så frågade jag runt lite (med matildas hjälp) och hittade till slut en tröja som jag kunnde låna så det var ju tbra. Men efter handbollen så fick jag åka direkt hem och göra lunch. Och när jag gör lunch till mig själv så blir det ju självklart pannkakor. Och dem var så klart suuuuper goda! Mums!! Sen så åkte jag ner till Runda huset där alla skulle samlas för att dela utt SMÅAHUS reklam lappar Jordbro typ. Det gick inte alls som jag hade förväntat mig. För vi fick dela inn oss i grupper och alla grupper skulle åka till en plats i ett jätte stort område. Och i det stora området såg alla hus exakt lika dana  så det slutade med att det låg 7 st lappar i en brevlåda. Och vissa låg det 3 st i. jag tror faktist helt ärligt att det var inte en enda brevlåda som hade en lapp i sig.Antingen hade dem 0 st eller hade dem minst 3 st lappar. Så det var inte alls kul!! Men men man får väll hoppas att det inte kommer ske igen om vi enns kommer få/vilja göra om det! Men så har min dag sett hur hoppas eran dag också har varit lika kul som min!! puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0