TV kväll!

Så.. håller på att installerar det nya msn, har inte orkat göra det innan så nu kan jag väll passa på när jag endå inte har något att göra. Men jag har iallfall orkat göra en sockerkaka som jag inte har gjort på 100 år. Sen har jag tittat på den rätte för Rosing. Annars så har jag inte gjort så mycket mer. Snart ska jag också titta på Gissip girl (så klart) och Wipeout samt Beck som jag sa förut! Så det kommer bara bli en tv kväll frammöver! Så antagligen kommer jag inte hinna göra ett litet inlägg sen efter allt för då är klockan så passt sent att lilla jag behöver gå och lägga mig. Men nu ska jag snart göra mig klart för Gossip girl. Så puss&kram ♥Vendela

                                                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: kattis

åå vad gott med sockerkaka, vill också haa! ;D

2009-03-15 @ 19:54:19
URL: http://aalltidkattis.blogg.se/
Postat av: josse

vendela är värsta baaagaren! :D

gud vad gott det ser ut (a)

2009-03-15 @ 22:02:53
URL: http://fino.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa, e man gryyyyym så är man XD <3

2009-03-16 @ 20:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0