Tv kväll!

Haha, det blev inte så mycket handbolls tittande. Det jag gjorde var att titta lite på tv med en chai latte. Lika gott som vanligt. Sen så satte min syrra på She´s the man. Men hon hade redan tittat i 40 min så jag fick hoppa in i filmen. Sen så har jag tittat på One tree hill! haha.. första gången faktist. Det var inte särskilt bra eftersom jag aldrig har sett det förut men jag får väll låna någon box och försöka komma in i det för alla säger ju att det är skit bra. Sen så nu ska jag titta på Gossip girl som jag så klart sett förut och som jag älskar!! Sen blir det väll Beck som jag sa förut, så det blir bara tv kväll ikväll! Och en sak måste jag bara tillägga när jag endå skriver i bloggen. Jag tycker att vädret är skit om man får säga så? Jag vill bara att det ska bli lite sol och några plus grader. Inget mer begär jag. Men det var tydligen för mycket då. Men nu ska jag titta vidare lite. Pussar&kramar ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0