Torsdag

Nu är jag hemma och har precis tittat lite på Vänner igen fast jag tittade på samma avsnitt som igår så det var ju inte så roligt. Men iallafall idag har jag haft en helt vanlig dag och slutade som vanligt kl 14.00! Idag fick vi våra omdömmen, man kan väll inte säga att det var dom bästa och man kan inte säga att det var det sämsta jag har sätt. Men vissa ämnen måste jag skärpa mig lite i, Haha! Idag blev det ingen glass  heller för jag satt redan på min buss och jag orkade inte byta men imorgon måste jag värkligen orka gå av bussen för att köpa den där glassen jag har snackat om så länge. Så....det har varit min dag hitills så se vad jag gör sen för roligt. Får väll försöka sätta mig och öva lite på svenskan som vi har tills imorgon sen har jag också SO-prov och Tyska-prov tills nästa vecka (inte kul). Och sen har jag så klart handbolls träning ikväll.. Ska bli jätte kul men nu måste jag gå för jag ska ta en liten promenad med hunden. puss&kram ♥Vendela
                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0