Torsdag

Dagen idag har faktist varit helt OK! Den var ju iallfall bättre än igår eftersom jag inte kom försent idag!
Men iallfall jag började med svenska. Den var helt okej för vi skulle bara sitta och skriva om en person i sin egen berättels vi ska göra. Sen så hade jag tyska prov gick inte så bra, fick totalt hjärn släpp på en uppgift! Efter det så hade jag bild. Jag skulle redovisa idag (haha, jag har gjort en anka) Det gick faktist hyfasat bra. Sen hade vi lunch, matte och so. Idag fick jag också veta mitt resultat på mitt so prov som jag skrev för någon dag sen.. Sen fick jag veta mitt no prov som jag skrev innan lovet tror jag. So provet gick inte alls bra men NO provet gick iallfall ganska OK! Jaja,, nu har jag nog beskrivit min dag. Nu när jag har kommit hem så har jag inte gjort något speciellt jag har bara ätit två jordnötts mackor (haha, vad nyttig man kan vara och godare kan det inte bli) och en apelsin (inte alls lika god som igår var den och jag skar den välldigt fult idag XD) Men men nu måste jag ut med hunden (det är T-dag idag vett ni) Så vi syns sen senare ikväll tror jag om jag orkar skriva efter matchen vi ska ha. (vi ska spela mot Skogås ikväll) puss&kramar ♥Vendela  

                                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0