Tisdag!

Det blev ännu ett sent inlägg. Jag har faktist inte att göra ett inlägg när jag kom hem för när jag skulle ta 15:11 bussen ifrån skolan så åkte den bara förbi oss så vi fick ta en buss till nacka trafikplats och där ifrån så fick vi ta en 474. Men annars så var det en ganska normal dag. Vi hade som vanligt so på morgonon (om det var det vi hade) och sen så hade vi idrott o.s.v. Efter jag hade kommit hem så försöka jag plugga lite för jag har engelska prov imorgon som jag inte kan ett piss av för det är typ grammatik på obestämmd arikel eller vad det nu var. Så det enda jag kan säga är
-Jag kommer få IG!
Men men jag får väll bara göra mitt bäst. Nej nu måste jag gå och ta en dush efter den as jobbiga fysen vi hade idag. Mina ben darrade bara efter första halvtimmen och efter det så skulle vi ha hinnerbana dem sissta 30 minutrarna.Jippi!
Jaja ska gå nu!! Pussar&Kramar ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0