Sur!

Dagen idag har gått ganska snabbt. Vi slutade tidigare idag än vad vi brukar (slutade 1 timma tidigare) så det var ju alldeles perfekt. Och idag kom jag faktist inte försent som jag brukar göra när det snöar. Eller man kan ju inte säga att det snöade mycket men det kunnde ha snöat tillräckligt mycket för buss chauförerna (stavning?) inte skulle orka jobba. Eller jag vet inte riktit om det beror på det men det kan ju alltid vara det. Och idag så blev jag ganska sur när några snorungar slängde upp min mössa på bussen när jag typ hade tappat den utanför. Och då åkte bussen så klart  iväg så nu är det borta. Inte för att den var så dyr! Men jag gillade den ganska mycket. Så man kan säga att jag blev ganska arg sen när jag kom hem för innan brydde jag mig inte ! :S Men man kan ju säga att jag lungt kommer se dem mer gånger så det kommer inte vara några problem att få tag i dem. Och jag vet vad båda heter och så ;)!! haha.. men det har typ varit det som har hänt på min roliga dag. Nu måste jag gå ut med hunden och plugga sen ska jag på träning! Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0