Söndag

Nu sitter jag frmför TV med datan i knät och tittar på Gossop Girl!! Men iallfall idag sen jag kom hem så satta jag mig och bloggade lite och så satta jag mig farmför TV och tittade på Vänner (igen) och åt lite chips, jätte gott! Sen tog jag mig en dusch och efter det så flätade min syrra hela mitt hår. Efter det så satta jag mig igen och tittade på TV (bästa vän, eller inte?) och drack en chai latte som jag gjorde hemma. Den samkade faktist som man köper den men kanske bara en lite anorlunda smak men välldigt god! Och sen har jag inte gjort så mycket sen dess förutom att jag har chattat lite och tittat lite på SO!! Men nu msåte jag gå puss&kram ♥Vendela

                                                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0