Snö?

Snö nu? Så ska det ju inte vara!! Det ska vara vår,det är ju mars!! men men vad ska man göra det går ju inte direkt och bestämma vädret.. Men iallfall idag har det inte varit en hel vanlig tisdag för mig iallfall. Det började med att jag kom försent till först lektionen och det var inte vilken lektion som hellst det var en SO lektion och vi hade prov. Men det gick ju bra iallfall för han drog till med ett av hans dåliga skämt sen var det bara att skratta med lite sen kunnde man sätta sig på sin plats igen och det var inget mer med det! (jag kom 20 min försent för er som undrade) Sen iallfall hade vi idrott och jag och Ebba hade lektionen idag (och man kan ju säga att man kunnde ha gjort lite bättre ifrån sig). Sen så hade vi klass,lunch,språk och NO. Och idag fick vi sluta tidigare också. För våran livskunskap var innställd eller idag skulle det inte vara livskunskap idag skulle det vara en "pluggar timme". Så vi fick alltså sluta 14.30 (jätte skönt). Så då åkte Ebba med mig hem. När vi kom hem så gick vi ut med min hund (jag går ut med hunden alla T-dagar, det menas med Tisdag och Torsdag. haha..) och då tog vi såklart med oss pulkan som vilka 13-14 åringar som hells skulle göra. Efter det när vi kom hem så gick vi direkt upp på mitt rum och pluggade i 40 min (men vi hade så klart lussebullar bredvid oss så vi skulle kunna överleva pluggningen på något sätt) Sen efter vi hade pluggat så satte jag och Ebba på oss vantar och stövlar och  åkte pulka!! Skit roligt var det faktist men det blev lite blött tills slut!! Sen efter ett tag när vi hade tröttnat och Ebba var skit blöt så tag vi pulkan och jag fick dra henne tillbaka! haha, det gick faktist ganska bra.. och efter det så tog vi så klart en var sin varm chai latte! Mmmmm... suuuper!! Och eftersom tiden bara rinner på så var det dax för fysträningen (jätte kul??) Och där så körde vi maq övningar som förra gången och det kommer vi tydligen göra en stund frammot :S åå som avslutning på det hela gav våran tränare (Thomas) oss bullar! tack Thomas, dom var super goda! Så nu sitter jag iallfall här och är ny duschad och ska snart gå och lägga mig!! pussar&kramar ♥Vendela




Kommentarer
Postat av: Linnea

Fan va ni håller på , Ebba man ska inte äta snö, man kan få mask i magen ! hihi. Kärlek till er !

2009-03-12 @ 15:41:27
URL: http://julychild.blogg.se/
Postat av: Vendela

Haha, Ebba kan äta allt! <3

2009-03-12 @ 16:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0