Skol-sm

Japp, det blev som jag sa.. Det blev inget inlägg igår, men jag tror nog att ni överlever för jag skrev faktist 2 andra inlägg igår också. jaja, nog om det. Nu kanske jag ska berätta lite om dagan idag! Det började med att jag hade engelska sen hade jag no. Efter det så skulle jag och några till (7,8 och 9:or var det) samlas för att gemensamt ta oss till Tumba för att spela sm! Och det gick faktist super bra, bättre än vad jag trodde att ta oss dit! Sen iallfall när vi kom dit så kollade vi på någon klass som hade idrott och sen så hade vi match mot (broängskolan) Tumba! Det gick faktist bra.. vi förlorade bara med 5 bollar tror jag och sisst jag såg när Skuru skola mötte dem så förlorade dem med 18 bollar. Men då var det en del som var sjuka och så tror jag? Men iallfall, efter det så åt vi lite och snackade och tittade på match sen var det får tur igen och spela mot en skolan som jag inte alls kommer ihåg namnet på men dem kom iallfall ifrån Borlänge (stavning?). Och det gick ju mindra bra om man säger så. Där förlorade vi med 7-8 bollar eller något! Men i halvtid så ledde dem bara med en boll eller något (10-9 tror jag). Sen efter den matchen så pratade vi lite sen var det att åka hem. Men det blev aldrig hem för min del iallfall.. Jag åkte direkt ner till träning som några andra också gjorde och tränade lite. Spelade faktist ute då för att få lite motion iallafll!! Men men det här har varit min dag hoppas eran också har varit lika ROLIG!! Haha.. Men imorgon kan men väll inte säga att det kommer bli roligt. Då kommer jag få gå upp 06:00 för kl 07:00 ska jag vara e centrum och hämta upp Lelle, Lotta, Ebba och Elli.. Mel tror jag att hon hoppar på här uppe;) (för alla er som undrar har jag match kl 09:00 i Tumba.. Jippi!!) Så vdet blir en fullpackad bil. Jaja, ha en super skön kväll på er alla! pussar&kramar ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0