Serie segrare!

Vi vann våran serie! Inte bara det, vi vann matchen idag och om vi inte hade vinnut den så hade vi kommit 2 eller något och det är ju bra det med men det är ju ännu bättre att komma 1:a ! Men iallfall det var ju super skönt!! Och för er som är intresserade så vann vi med 17-13 mot Huddinge. Dem som kom 4:a i USM! Så det var ju ännu roligare!!!!!!!! Iallfall så började jag dagen med en rejäl frukost, sen efter det så gick jag över till grannen för att få skjus ner till samlig. Sen när jag kom ner så bollade vi lite och lekte! haha.. och sen var det uppvärmining och match. Efter matchen så gick vi till godisboden i centrum och köpte lite godis och sen så gick vi hem. Nu när jag har kommit hem så åt jag luch och direkt  satte jag mig och plugga so och sen så har jag inte gjort så mycket mer. Men nu ska jag nog titta lite på tv sen får jag väll se vad det blir! Pussar&Kramar ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0