Plugg dag!

Den här dagen kommer inte bli speciellt kul! Jag har redan börjat med en och en halv timma plugga. (Jag har ju So prov på tisdag och engelska prov på onsdag sen imorgon har jag handbolls läxa och på tisdag har jag tyska läxa också). Och sen så är jag ju inte grym på att planera heller så jag har ju sparat allt till sisst så då får man ju nästan skylla sig själv. Så som ni kanska förstår så kommer det inte bli så mycket bloggande idag, eller inte dator eller tv i huvud taget tror jag. Men om jag kanske pluggar nu så kanske jag hinner ha lite kul på dagens slut. Men jag får så hur det blir med det nu måste jag iallfall fortsätta plugga. Puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0