Onsdag!

Försenad igen! Okej, idag kom jag "bara" 45 min försent till lektionen så jag hadde bara 5 min på mig att börja arbeta. För vi hade bara en 50 min lektion nu på morgonen. Men iallfall det började med att jag vaknade av pappa som väckte mig ca 06.20 men då tänkte jag att jag kunnde sova i 10 min till men jag vaknade aldrig för än 06.40 så man fick skynda sig lite! Efter det så åt jag frukost och fixade mig lite sen tog jag jackan och gick ner till busshålls platsen. Men bussen kom så klart inte förr än 07:35 (ca) och det var en 425X så jag han inte med bussen i centrum så jag fick ta en 474 istället men med den så tog det typ 35 till forum (suck), men när jag kom fram dit så fick jag gå ganska snabba till-och-med springa en bit för att jag såg att en 422 kom. Så det hadde jag ju iallfall lite  tur med. Jaja nu har jag nog sackt det "roliga" som har hänt på min dag. Och sen nu iallfall när jag kom hem så skärde jag upp en apelsin och tittade på TV och åt upp den!! Suuper gott!!!!! Jaja, jag skriver nog lite mera ikväll måste plugga nu har tyska prov i morgon vett ni;) puss&kram ♥Vendela

                                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0