Torsdag

Dagen har varit helt normal. Har inte hänt något alls speciellt sen jag gick upp ur sängen tills jag har kommit hem. Så jag har faktist inte så mycket att skriva om.Förutom att jag fick reda på mitt betyg i bilden jag har gjot och jag skulle ha fått mvg för den om vi hade haft betyg, så det var ju bra! Men jag skriver nog mera ikväll efter träninen (ska träna först gången med 93:orna idag). Men nu måste jag gå kolla till maten jag göra (nudlar.. skit svårt, haha) sen så ska jag fortsätta titta lite på vänner som jag göra nu. Men nu kommer det lite bilder som jag lovade er. Puss&kram ♥Vendela
                                                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0