Onsdag!!

Så., jag började med matte, på matten fick jag reda på mitt prov. Det gick väll ganska bra för att inte ha hunnit tittat igenom det innan så nogrant eftersom jag helt glömmde bort det. Sen hade vi engelska. Vi fick ha våran so lärare sm vickarie idag för våran riktiga engelska lärare passade 9:orna när dem gjorde nationella prov i engelska! Sen så hade vi svenska, där hade vi vikarie också. Men det gick mycket bättre idag än vad det brukar göra när vi har vikarie. Sen hade vi lunch och musik. Så det var inte så jätte många lektioner idag iallfall! Efter jag har kommit hem så har jag ätit lite mellis och glass sen åkte jag med pappa och handlade. Men sen har jag nog inte gjort så mycket mer. Men nu ska jag chatta lite kanske sen får ja väll försöka plugga! (sen får vi så klart inte glömma voffeldagen, kommer kanske några bilder på det sen.. Får se) Men Puss&kram ♥Vendela

                                                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0