Mölnvik

Nu har jag kommit hem ifrån en vända i Mölnvik! Tyvärr så åkte jag inte till Forum för jag fick inte tid för det sen hade jag inte riktit orken en söndag. Men jag kanske kommer göra det imorgon eller så blir morgon dagen bara an pluggdag för jag har ett prov på tisdag och ett prov på torsdag.Imorgon har vi studiedag för att hela dagen håller lärarna på med utväklings samtal. Själv har jag tid kr 13:40. Man är ju lite spänd på vad som kommer sägas men man får väll hoppas att det blir bra !! ;) Men men.. idag så blev det lite köpt i Mölnvik iallfall, det blev nagelfil och hår rullar. Om det heter så? Men nu ska jag nog sätta mig farmför TV eller en SO bok, får se vad det blir puss&kram ♥Vendela

                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0