Mmmm...

Kom hem ifrån skolan för ca 20 min sen och har inte gjort något speciellt sen dess förutom att jag har drukit mjölk med choklad i (varm mjölk). Det var jätte gott.. det var mörk choklad som såg ut som en sked fast det var choklad som man blandade med och sen smälte choklad skden. Super! Men iallfall idag var det sissta dagen i skolan för den här veckan iallfall. Super skönt faktist. Idag slutade vi fem i 2, själv tycker jag att det är lite sent för att vara en fredag men jag vet inte! Annars har jag inte gjort så mycket den här dagen förutom att jag blev utan glass idag igen (ska sluta tala om den där glassen, lovar) för att jag inte orkade gå av bussen. Sen tycker jag att det är pinsamt att sitta i centrum och käka en glass själv. Hehe, men det kanske blir en glass sen iallfall för jag ska ner till centrum sen igen så då får jag väll försöka passa på att köpa den där glassen. Men nog om det jag får försöka skriva lite mer sen puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0