Melodifestivalen?

Okej, jag skulle kunna sitta här och skriva långa texter om hur arg jag är och besviken på vem som gick vidare. Fast om man tänker efter så kan kanske det går bra för henne (vet ej vad hon heter) i den "stora" melodifestivalen eller vad man ska säga eftersom hon har en sån udda låt! Jag tror inte direkt någon annan kommer ha något liknande. Men jag tackar gud för att inte snälla,snälla,snälla gick vidare. Då hade jag helt klart slutat titta på melodifestivalen! För jag var så himla spännd när man skulle ge 120 poängaren. För om inte snälla hade fått den så hade ju någon annan fått den och då skulle ju "självklart" hon (snälla)  fått 144 poängaren. Och när hon fick 120 poängaren så blev jag skit glad. Fast jag ville juså klart att EMD eller Måns skulle vinna, då hade det ju helt klart varit bäst. Men det blir ju nästan aldrig som man vill när hela Sverige ska rösta! Men iallfall nog om melodifestivalen. Ikväll så har jag haft det jätte lungt och mysit. Gisse och Gustaf kom som jag sa (syrran och hennes kille) Och när dem kom så åt vi nästan direkt den så efter en stund så åt vi efter rätt! Vi åt hemma gjort fruktsallad (så klart den var hemmagjord) med vanilj glass. Super gott var det! Sen efter det så har vi inte ätit så mycket mer än godis som man alltid äter en lördags kväll. haha!! Men nu ska jag fortsätta chatta lite sen så kanska jag får vara lite social med dem andra framför TV! puss&kram ♥Vendela

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0