Måndag!

Blev lite försenat inlägg idag, var tvungen att plugga när jag kom hem och äta, men jag ska försöka skriva ett bra och kort inlägg endå! Dagen började med en skön och lång sovmorgon, jag behövde inte gå upp förrän kl 09:10 och sen så började jag kl 11:30. Första lektionon var bara en 30 min lektion. Eller man kan ju inte direkt kalla det lektion när det inte ens var ett ämne utan det var bara klassmöta. På klassmötet går vi bara igenom om vi har läxor eller prov o.s.v. Sen så hade vi lunch. Efter lunchen hade vi handboll. Det gick bättre än vad jag trodde på handbollen, fast vi bara hade teori.. så var jag lite nervös eftersom jag både har slarvat bort boken som man skulle ha läst något kapitel i och sen hade jag inte läst så mycket heller. Eller jag hade ju läst genom en gång men det var inte direkt något som fastnade på hjärnan. Efter handbollen så åkte jag hem och skulle plugga, men jag pluggade inget för det visade sig att vi hade so provet på fredag och inte imorgon (jippi) så då tog jag nästa buss till centrum igen och mötte upp Josse, Kattis och Ebba. Dem gick och köpa mat på vedugn och sushin men jag gjorde inte det för jag hade redan ätit innan jag åkte ner (visst är man snabb?)Sen så gick dem och satte sig och åt i Ekvallen. Så.. nu tror jag att jag har fått med allt det "viktiga" i det "korta" inlägget. Men nu måste jag gå och lägga mig. Pussar&Kramar ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0