Måndag = Ledig

Så.. jag vaknade ca 10:00 för att min mobil ringde (jag hade satt den på alarm). Sen låg jag kvar i sängen i 10 min till sen så gick jag upp och åt lite frukost. Men innan det så tog jag ut mina flätor som jag har haft hela natten så nu är det jätte lockit!! Men iallfall snart så ska jag göra i årdning mig för kl 12:40 så ska jag gå till bussen och ska ha  utväckling samtal i skolan, hoppas att det går bra:S Jaja, men nu ska jag titta runt lite på datan och sen så ska jag fixa mig! puss&kram ♥Vendela

                                                                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0