Måååååndag

Dagen idag har varit ganska bra! Jag började dagen med att gå upp 06:20. Lite tidigare än vad jag brukar men jag var tvungen att platta håret först. För mitt hår stog åt alla håll. Sen så åt jag frukost och gick till bussen. Men jag var lite försenad idag eftersom jag trodde jag hade glömt mobilen. Så jag var tvungen att springa tillbaka en liten bit. Inte lång men endå! Och leta genom hela huset. Och till slut så var jag tvungen att ringa den och då visade det sig att den låg i min ficka. Är man blond så är man! Men iallfall efter det så gick jag till bussen, och som vanligt så kom den inte så då kom jag försent! Sen när jag väl kom så börjde jag med engelska. Sen så hade jag no,matte klassmöte och lunch. Sen efter lunch hade jag handboll. Handbollen var faktist ganska kul för en gång skulle så det var ju bra. Efter handbollen åkte jag direkt hem till Ebba med Ebba så klart. Och med Alice som sällskap en ganska lång bit med bussen. Men sen när vi kom hem till Ebba så gjorde vi inte så mycket mer än äta. För vi hade typ bara en timme på oss när vi kom dit. Sen så tog vi bussen till träningen och had träning.( träningen gick väll hyfsat för mig)! Efter träningen nu har jag typ inte alls gjort något förutom att äta. Men nu måste jag duscha för att få av mig allt svart ludd ifrån min grymma tröja, med bästa kvaliten! Men nu måste jag gå! Pussar&kramar ♥Vendela
                                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0