Lördag

Idag väcktes jag ca 09:00 och gick upp och åt frukost. Sen åtkte jag min syster min mamma och Melinda till forum och tittade lite där. Jag köpte ett par jeans leggings (svarat) på Gina tricot. Sen så när vi hade varit där ett tag så köpte jag och Mel kul glass på JamJam! Supergott!! Sen så åkte vi ner till ekvallen och tittade på 92:orna som spelade en match och vann med 3 bollar tror jag mot Spårvägen och sen tittade vi på 97:orna som spelade mot Kungsängen och vann med 10 bollar! Sen så gick vi till Godisboden eller vad den heter nu och handlade lite godis (sen får jag inte glömma tilläga att jag var där innan matcherna började och köpte godis för mer än 100 kr till en kompis, det var bara lite pinsamt om man säger så) och sen gick vi hem där ifrån! Sen har jag nog inte gjort så mycket sen dess förutom att titta på TV! Men nu ska jag väll försöka hitta på något (som jag inte kommer göra) sen blir det väll TV ikväll med godis påsen! Men vi hörs och ses..pussar&kramar ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0