Lång kväll!

Hemma, nu  är jag hemma äntligen efter en lång dag! Jag började med att gå upp ca. 10.00 sen åt jag frukost och tog bussen till stan med min syster för och kanske shoppa något. Och det blev det! Jag handlade ett par skor ifrån H&M, ett par svarta tyg skor. Behövde värkligen ett par.. kanske inte nu men till våren och sommaren. (träffade Mimmi, Lelle och Lotta i stan också)! Iallfall, efter vi hade gått runt och tittat lite i Gallerian och så, så gick jag och köpte lunch på Burgerking. Sen så tittade vi lite till sen så åkte vi hem. Eller jag åkte aldrig hem jag åkte direkt ner till hallen för jag skulle stå i caffeterian från 16.00 till 18.00. Och på väg till hallen träffade jag Josse, Kattis och Felicia som satt på Dellan, hann tyvär inte prata med dom då för jag hade lite brottom. Men iallfall, efter jag hade stått av mina två timmar där så gick jag till Felino med Josse, Kattis och Felicia och åt pommes (igentligen var jag inte så hungrig, men välldigt sugen). Sen efter ett tag när vi hade suttit där och pratat så gick vi till Lelle, där vi träffade resten av laget och tittade på Melodifestivelen (vilka sopiga låtar det var som gick vidare). Sen vid 22.00 så åkte jag hem med Mel. Så nu har jag nog beskrivit hela min dag för er lite kortfattat och jag ska få nu och ta det lite lugnt framför TV!! puss&kram ♥Vendela
  
(fast svarta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0