Kvälls pannkakor!

Så nu har jag precis ätit världens godaste pankakor (som jag själv har gjort så klart). Jag gör nog dom godaste man kan hitta. Om det är något jag ska praoa på så är det ju skansens pankaks ställe (om dem har något förstås). Nej jag skojja bara men dom var jätte goda. Men iallfall idag har jag också haft handbolls träning idag. Var jätte kul! Sen senare nu så ska jag försöka göra lite svenska (som jag inte orkade göra förut,hehe) som jag har tills imorgon. Sen så ikväll så ska jag försöka lägga mig i tid så jag orkar med dagen imorgon och inte blir så trött så jag bara sitter och flummar på lektionerna (inte bra). Men jag har ju sov morgon imorgon också, så den får jag ju inte glömma bort. Men nu ska jag gå och duscha sen blir det väll TV. puss&kram ♥Vendela

                                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0