Kallt!

Nu är jag hemma, har nästan precis kommit hem från en promenad med hunden. Det var jätte kallt. Men iallfall idag så började jag kl 08:00 skolan och vi började med SO, den lektionen gick ganska snabbt tycker jag för vi tittade på film halva av lektionen. Sen så hade vi idrott sen så hade vi klassmöte. Aja, jag ska nog inte berätta hela dagen för er men vi slutade iallfall kl 15:00 så jag var inte hemma för än kl 16:00! Så nu sitter jag här och ska snart äta (är jätte hungrig). Och sen så blir det träning ikväll också, det är fysträning för er som undrade ;) Aja ska kolla runt lite på datan nu och sen så ska jag göra läxor och äta som jag sa (försöka iallfall göra lite). puss&kram Vendela
            Min hund som valp!
             

Kommentarer
Postat av: josse

gud vad sööt! :)

2009-03-03 @ 18:01:36
URL: http://fino.blogg.se/
Postat av: kattis

åå vad sööt! :)

2009-03-03 @ 18:04:50
URL: http://aalltidkattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0