Hemma ifrån Mölnvik

Kom hem för ett tag sen ifrån Mölnvik. Hittade inget men det var väll kul att följa med! Jag har värkligen inte gjort något alls sen jag kom hem! Jag har bara ätit lite lunch sen så har jag tittat lite på TV som jag alltid gör! Jag vet inte alls vad jag ska göra idag jag får väll tråka mig lite och bara sitta framför datan som jag nästan alltid gör varje söndag. Fast sen ikväll så ska jag titta på Beck så klart men jag vet inte om jag ska kolla på hela för jag är ganska trött redan nu men det kommer väll bli så att jag tittar på hela endå. För jag är värkligen dålig på att gå ur soffan när jag väl har satt mig. Imorgon så ska jag vara med skol-sm laget. För 9:or och 8:or tror jag eller är det bara för 9:or, bara att det är många 8:or som är med. Jag har ingen aning!? Men iallfall, jag tror inte direkt att jag får spela men det kommer vara kul iallfall! Fast det kommer vara pinsamt för typ alla d-klasser ska åka dit och kolla :S Men men jag tror inte det kommer bli så mycket spel! Men iallfall nu har jag nog skrivit lite mer än vad jag hade tänkte mig. Men nu ska jag gå puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0