Handboll snart!

Utväcklingsamtalet? Joo det gick fakktist bra !! Det var lite bättre än vad jag trodde!! Men men efter jag hade haft det där samtalet så tog jag först bussen till forum och där gick jag av och tittade lite. Hittade inget (som tur var). Fast det blev lite tråkit speciellt när man är där själv också så jag kanske var där i 20-30 min sen så tog jag 474 hem. Jag fick så klart byta buss i centrum och där träffade jag Maija så jag fick iallfall selli hem! När jag kom hem så gjorde jag lite mat för alldellas snart så ska jag ta bussen ner till träningen! Men men måste skynda mig nu.. puss&kram ♥Vendela

                                                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0