Fredags kväll!

Haha, äntligen har jag köpt den där glassen som jag tror jag har skrivit om i tre inlägg. Haha..och den var jätte god. den kanske var lite dyr (22 kr) men endå. Den var ju inte heller lika stor som en vanlig magnum är men någon gång måste ju alltid vara den först. Jaja, jag har nog inte hittat på något speciellt sen jag skrev sisst men jag har suttit framför datan och chattat lite och tittat lite på TV. Så mer social har jag inte varit! Men iallfall snart ska jag stänga av datan för att kolla på en film (Patrik 1.5) Men men, ska gå nu men skriver mera imorgon puss&kram ♥Vendela
Kommer lite foton på glass kartongen här nedan tyvär hann jag inte ta ett kort på den innan den var uppäten!

                                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0