Fredag

Så.. det blev ett litet sent inlägg jag orkade inte bara sätta igång datan förut. Men iallfall, nu ska jag berätta lite om min dag. Jag började med en härlig sov morgon till kl 07.00 sen så gick jag upp fixade mig och åt frukost. Efter det tog jag bussen till skolan och började med en svenska lektion. haha, lika roligt varje gång man har vikarie. Sen så hade jag no,so och lunch. Sen avslutade jag dan med engelska. Dan gick ganska snabbt tycker jag om man bortser ifrån den långa seeega SO:n. Sen direkt efter skolan åkte jag buss till forum med Ebba för att köpa en födelsedags present till MATILDA!! Hon fyllde år igår! GRATTIS MATILDA!! Sen efter det så tog jag bussen till centrum och fick byta buss där som jag alltid måste. Sen när jag gick av bussen uppe vid mig träffade jag Sabina,Maija och Ia!! Jag stog och pratade med dem en stund tills Sabinas buss kom sen så gick jag med Maija och Ia en bit! Men efter jag har kommit hem så har jag inte gjort mycket alls, jag har bara tittat på en film och ätit middag! Inget mer.. men nu sitter jag här och ska snart gå ifrån datan och titta lite mer på Let´s dance (om jag orkar).Sen ska jag nog åka till forum imorgon ska bli kul, så att det händer något ting imorgon iallfall. För på söndag så ska jag spela två matcher. Men vi hörs och ses!! Pussar&kramar ♥Vendela

                                                                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0