Fredag

Idag hade jag sovmorgon till klockan 10.15, var super skönt för då behövde jag inte gå upp för en 08:10. Efter jag hade gått upp så fixade jag mig och åt frukost sen så tog jag bussen till skolan. Jag började med NO sen så hade jag SO! Sen efter det så hade jag lunch och engelska så det var ganska skön skol dag idag faktist. Men efter jag hade slutat skolan så tog jag 422 med Alice,Emma och Ebba till centrum. Men idag så hoppade jag av och tog 474 till Mölnvik för där skulle jag klippa mig. Det blev faktist ganska bra. Jag blev ganska nöjd! Sen så köpte jag hårfärg också (får se när jag har tid och färga det). Sen så åkte vi hem och sen dess har jag inte gjort så mycket förutom att äta middag. Och ikväll så ska jag titta på min syster som ska spela handbolls match på Ekvallen så det kommer bli kul. Men nu ska jag gå Pussar&Kramar ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0