Dubbel vinst!

Dagen idag har varit välldigt lyckat. Jag började med att jag blev väckt klockan 08:00 för att åka till samlingen. Sen när vi väl kom dit så åkte vi näsan direkt till Nackabollhall där vi spelade mot Skuru! Vi vann med 11-34 tror jag. Så det var väll superbra. Sen fick vi åka direkt till Märsta där vi spelade div 1 mot Skånella och vann med 24-15. Och det var väll också bra. Det var ju extra bra att vi vann eftersom vi kom 2 minuter innan vi skulle börja. Så det enda vi hann göra var att sätta på oss skorna och värma upp målvakten i någon minut, sen var det bara att börja och spela! Men sen efter matchen så åkte jag hem och satta mig och åt lite, sen nu sitter jag framför datan. Idag så ska jag nog inte göra så mycket. Jag ska väll titta på någon handbolls match som går på TV sen blir det väll Beck ikväll. Men nu ska jag chatta lite sen vet jag inte vad jag hittar på men vi ses och hörs!! pussar&kramar ♥Vendela
(lite bilder ifrån igår och idag)
                                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0