Cup vinnare!

VI VANN ANNAS CUP! Jaa, vi vann cupen det var skit kul! Jag trodde inte vi skulle slå Tyresö (94) , Eller jag trodde att vi skulle slå dem men kanske inte så många bollar eftersom det stog 8-8 i halvlek. (17-13). Det var iallfall jätte kul! Vi började med att vinna mot Irsta i semi också det var också jätte kul och vi var jätte bra i försvar. Vi vann med 17-9, som mot Skuru alltså :) Men iallfall nu var det sissta dagen på lovet och det är skola imorgon, skit tråkit! Men jag har bara en 30 min lektion och sen så slutar jag, men endå! Men nu ska jag snart äta och kanske titta på en film, jag får se vad det blir men vi ses puss&kram ♥Vendela
(kanske kommer en bild sen på medaljen :))


Kommentarer
Postat av: Ronja

grattis :) ni var duktiga <3

2009-03-03 @ 15:44:34
URL: http://ronjafroberg.blogg.se/
Postat av: Vendela

Tack så mycket, ni var också jätte duktiga! <3

2009-03-05 @ 17:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0