4/3-09

Nu sitter jag och äter lite macka och driker oboy och har nästen precis komit hem ifrån skolan. Nu den sissta lektionen slutade kl halv tre (tror jag) och det var handboll. Idag var det inte så rolig träning det var mest passa och springa och så eftersom vi inte har några handbolls mål jusst nu, haha.Idag tänkte jag faktist köpa en av dem nya glassarna (brownie med vit choklad) men det blev ingen för min buss kom precis och jag hade missat den annars. Så jag får väll köpa den imorgon istället :P Och på bussen hem idag så såg jag Maija precis innan jag skulle gå av så jag han bara säga hej och sen så sa såg jag  Frida i min förra klass precis innan jag skulle på bussen! Men nu ska jag fortsätta titta lite framför datan sen får det väll bli TV då! puss&kram ♥Vendela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0