3:e plats!

Jaa, vi kom på 3:e plats i sm och det är ju bra. Det menas faktist att vi är 3 bäst i sverige (bland skoler alltså). Så det var väll inte alls dåligt. Idag vann vi båda metcherna och vi spelade inte alls dåligt någon av dem. Men när vi spelade andra matchen höll dem på att komma ikapp men det var  2 måls skillnade så det var ju inte lika eller så! Suuper! Men mer orkar jag faktist inte skriva idag för nu måste jag börja med att ät sen så ska jag göra lite läxor och sen ner till hallen och kolla på en handbolls match sen så ska jag gå upp till Kvarnberget för att ha fys träning själv. Eller man kan mer säga att det är rörlighets övning (maq), men man får faktist lite träningsverk efter, för man får ta i skit mycket när man ska göra ben böj o.s.v.Men nu ska jag gå och äta. Men skriver säkert mer ikväll!! pussar&kramar ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0