130309

Dagen idag har varit ganska seg faktist om jag får säga det själv, det gick iallfall inte så fort om man säger så.
Vi började med svenska! På den lektionen hade vi ingen lärare för hon vaktade 9:orna som gjorde nationella prov så hon hade bara skrivit upp 2 uppgifter på tavlan som man skulle göra sen så skulle man läsa men det struntade alla i så alla snackade typ!(ganska kul faktist) Sen så hade jag NO var ganska kul sen hade vi SO var lika seeeg som vanlig. Sen hade vi lunch och engelska sen slutade vi efter det (förlåt för alla sen jag skriver, märkte att det blev lite mycket med ordet). Kul!! Jag tog bussen med Matilda till Forum där gick vi av och gick på H&M och jag skulle köpa ett till par skor och smink. Det tog bara 5 min typ sen så gick vi direkt till bussen och tog en 474. På bussen så träffade jag min sysster som kom ifrån skolan så då fick jag ju sellis hem så det var ju kul. Och i centrum var vi tvugna att byta buss så då passade vi på att köpa en var sin glass och jag köpta faktist den nya sanwitchen!! Den var super god. Men nu ska jag gå.  Vi hörs säkert mera ikväll! puss&kram ♥Vendela
                                                                                                                                        
   (köpte dem vita skorna idag och köpte dem svarta skorna förra veckan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0