Hemma ifrån Sports Camp....

Nu är jag hemma ifrån Sports Camp. Det känns roligt och tråkit. Det "roliga" eller vad man ska säga är att man få sova hur länge man vill och att man får en helt egen och fräch dusch o.s.v. Och det tråkiga med det är en hel del men jag kan ju säga några saker iallfall. En sak är att man länkter grymt mycket till alla trevliga och roliga människor man träffade där. Sen länktar man ju självklart till själva stället och omgivningen. För det här var ju sissta året för mig nu, för nu är jag för gamal. Så det är ju jätte tråkit. Men jag har ju varit där ganska många gånger ( fem gånger faktist och man får egentligen bara vara där 4, men jag var där ett år tidigare). Sen kan jag faktist säga miljoner saker till men det orkar jag inte för då kommer detta inlägg vara väldigt långt. Nu ska jag säga saker vi gjorde där men jag orkar tyvärr inte säga allt och i rätt ordning men jag kan ju säga lite. Okej, vi spelade beachhandboll (stavning) som var super kul. Sen så tränade vi så klart. Vi provade även på olika sporter som t.e.x goalball (blind boll), fresbee och skate (men jag provade inte skate). Sen var vi även i AT (Activity town). Där kunde men göra väldigt mycket men det jag gjorde mest var att spela fotboll. Haha! Men nu tror jag att jag är klar med det här inlägget men jag kan väll tillägga också att jag tyvär glömde att ta kort (eller några kort blev det väll) så ni kommer tyvärr inte få se så månge men här kommer några iallfall:









jag tog allt lite onödiga bilder men det gjorde jag bara för att jag inte trodde jag skulle komma ihåg hur något såg ut! Men men... snart är det ju Partille så det får man ju börja länkta till lite!! Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0