Partille imorgon!!

Äntligen har jag orkat sätta på datan och skriva. Idag så har jag packat ,sen har jag även varit hos Matilda och lämnat hunden. Eftersom hela famlijen åker till Partille imorgon (Göteborg) och då kan inte hunden följa med. Och då var Matilda så snäll att ta hand om henne medans vi var där! Sen i alla fall så fick jag sovmorgon för jag åkte inte till vårdcentralen utan vi pratade bara med någon i telefon och det kanske var något eksem som jag hade kanske sa dem. Så just nu så "kladdar" jag på alsolsprit i huvet på mig. Och det funkar faktist, det kliar inte alls lika mycket med det! Sen så har vi även köpt lite andra saker på Apoteket ifall det inte skulle funka längre. Men nu sitter jag här med propp mätt mage efter att precis ha ätit donken. Var jätte gott faktist! Haha.. men nu ska jag fortsätta chatta lite och sen ikväll så ska jag nog följa med mamma till stan för att hämta min pappa och syster som kommer ifrån Barcelona ifrån Arland. Jag kan ju också tillägga att dem kom tvåa i cupen så det var ju super bra. Men nu ska jag gå så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0