Ttiissddaagg!!

Ja, det finns inte så mycket att säga om den här dan förutom att den har varit slapp! Vi fick glass på tyskan och det var nog det "roligaste" på dan eller vad man ska säga. Annars så har det inte hänt så mycket! Imorgon iallfall så har vi inte vanliga lektioner utan då ska vi åka till Skansen med klassen +7d2. Jag hoppas att det blir bra väder annars vet jag inte riktit vad jag gör. På torsdagen har vi inte heller vanliga lektioner utan då ska vi städa skolan +skåpen ifrån 9.30 till 13.30. Inte vet jag hur de har tänkt med att man ska städa i 4 timmar men man får väll hoppas på att vi är snabba och får sluta lite tidigare! Och på fredag så slutar vi (i alla fall skuru skola)! Vi ska vara där kl 08.45 tror jag sen så ska alla ut och ha en gemensam avslutning i ca 45 minuter sen så går man in i sina klassrum och där kör man en klassvis avslutning. Men som tur är så har vi ju inga betyg, så våran egen avslutning är kanske bara en kvart. Ganska skönt! Men nu ska jag äta lite innan fysen börjar. Så puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0