Tisdag!

Gud vad trött man blir när det är sånt trist väder, man årkar inte göra någon ting. Men nog om vädret, nu ska jag berätta lite om dagen. Idag så hade jag sovmorgon för våran so lärare hade typ åkt bort eller något, jag vet inte riktit säkert. Sen så började vi dagen med en blöt gympa d.v.s att det spörägnade (tyckte jag) i början av lektionen. Sen efter det så hade vi en halvtimma klassmöte och sen lunch. Efter lunchen så hade jag språk och sen no så det var inte en jätte lång dag. Efter skolan nu då så har jag gjort mig lite fattigariddare till mellis. Nyttigt va? Sen så har jag också gått ut med vovvoe. Så inget speciellt kul har hänt idag iallfall. Men en sak som gör dagen lite roligare är att vi inte har någon fys så jusst nu är jag överlycklig. Men nu måste jag göra klart so:n så puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0