Söndags eftermiddag...

Har precis gjort klart min bild som skulle vara klart tills på tisdag (jag tror ingen kommer kunna lista ut vad det är för något). Så att jag slipper sitta efter träningen imorgon.
Nu iallfall sitter jag och äter en glass och laddar över bilder på datan.
Här iallfall är min fär jag köpte idag. Men jag ska inte färga det idag för dem i Kicks affären sa att det skulle vara lite fettigt innan jag ska färgade de och jag tvättade håret det igår. Men nu ska titta lite på tv sen får jag se om jag hittar  på något roligare. Puss&kram ♥Vendela
 ( colage som jag har precis gjort klart)
 (glassen jag mummsar på och färgen jag köpte)
davedoff.jpg image by meoxinh7286 (parfym flaskan som den ska likna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0