Sommarlovet börjar närma sig.....

Idag så var det en underbar dag. Iallfall en timme var underbar. Den timmen var bra eftersom vi hade engelska och vi fick lämna in våra engelska böcker. Det känns värkligen som sommarlov snart. Det kändes iallfall underbart, och resten av tiden så tittade vi på film. Vi tittar på Peter Pan på engelska. Lite roligt faktist!  Sen iallfall efter lunch så hade vi musik och då skulle man ha gjort en sommar låt tills idag och vi spelade upp den. Lite pinsamt var det allt, men tur var så behövde jag inte sjunga. Och ganska tur för dem andra också. Haha! Efter musiken så hade vi handboll. Och idag var det den sissta handbollen innan lovet så vi fick välja vad vi ville. Så vi valde minihandbolls tunering (som vanligt) och vi delade in oss i 4 olika lag. Ett lag bestod av "gurra tjejer" och ett lag bestod av "skuru tjejer" och dem två andra legen bestod av "skuru killar". Och gissa vilka som vann? Jooo.... MITT LAG!! Haha, det kändes som en riktit stor vinst efter eftersom vi avgorde allt ting på Shoot out. Och först fick vi möta skuru tjejerna och då vann vi. Och sen så körde skuru killarna och vinnarna mellan dem fick vi möta. Och där vann vi. Så denna dag har varit väldigt bra. Nu iallfall ska jag äta upp mina ägg för jag kom precis hem ifrån att delat ut "småahus" reklam blad i farsta. Och det var 400 stycken men jag var ju inte själv utan det var 4 till men det var väll rätt okej faktist. jag tror jag provade 4 ruschelkanor. Man får ju göra det bästa av situationen (stav fel?!) Men nu ska jag iallfall gå så puss&kram ♥Vendela
                                     
                                                                                         Sommarbild 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0