SOMMARLOV!!!!!!

NU ÄR DET SOMMARLOV FÖR MIN DEL! Så himla härligt! Men det känns inte riktit som det är eftersom jag fryser lite och det blåser ute. Men annars känns det bara bra. Nu ska så jag iallfall sätta på mig lite mer kläder eftersom jag går runt med shorts (kallat) och sen så ska jag möta upp Matilda och kanske någon mer och så ska vi nog äta lunch! Så jag ska skynda mig lite halft nu så jag måste tyvär sätta punkt här. Men hoppas ni får en härklig sommar så hörs vi nog senare ikväll! Puss&kram ♥Vendela
                                                
                                               
  Det blev ingen klänning för min del i år!
                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0