SOMMARLOV SNART!!!!

Åååååå..... det är bara (hmmm.. en, två, tre... fyra) 4 dagar kvar tills vi slutar skolan! :D (sen har vi bara 5 år kvar i skolan men endå). Kommer bli hur skönt som hellst. Jag värkligen länktar och bara slippa gå upp tidiga morgonar. Och sen slippa känna en ångest om att man har prov nästa dag och man har inte övat och kunna får en blund. Jag bara lääänktar till sommarlov. Det måste nog vara dem bästa dagarna (månaderna) i våra liv. Gäller för oss barn då alltså! ;)
Fast nu i början av lovet så har jag ganska mycket på schemat. Det börjar ju med Eken Cup den 13 juni (nu på lördag) sen söndagen där på så har jag SportsCamp (länktar som satan) och sen efter det är det några dagars vila och sen är det bara att bil luffa (eller tåg har ingen aning) ner till Göteborg och spela Partille. Och dem här dagarna är det ingen sovmorgon direkt men jag kommer inte lida av att gå upp som man gör när det är skola. Nej nu ska jag inte länkta för mycket för det är ju endå 4 dagar kvar så puss&kram ♥Vendela

Se hela bilden
 Jag har ingen aning om vilka det är på bilderna men härligt ser det ut att vara i all fall! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0