Slapp dag (igen)!

Japp.. nu är jag färdigpackad och klar för att åka! Eller jag är i alla fall nästan klar....Jag har packat fram allt, så sen är det bara att checka (stavning) att allt är med, och sen är det bara att packa ner i väskan. Dagen idag har varit precis som dagen igår. Jag har knappt rört mig utomhus! Eller jo, jag var på baksidan i alla fall, det är ju ett plus i kanten! Men jag har fortfarande sovtröjan på mig ( där försvann pluset)! Men vadå, behöver man vara "snygg" inför familjen? Nopp!! Annars så har jag bara suttit framför datan 90% av tiden och packat 5% och tittat på tv 5%! Japp, så har min roliga dag sett ut! Jag tror säkert någon har haft lika roligt som jag (haha). Nej nu ska jag chatta lite med Josse & Kattis och sen packa det allra sista! Usch vad jag länktar till morgondagen! Och jag kan ju bara varna alla att jag antagligen inte kommer skriva på en vecka nu! Och jag kommer inte heller vara så tillgänglig på mobilen heller eftersom jag kommer ha fullt upp!! Nej, nu blinkar det för fullt här nere på skärmen så nu måste jag bara sluta skriva!! Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0