Midsommar!!

Idag så har jag varit i mölnvik och handlat massa nödvändiga saker till Sports Camp som t.e.x shampo och balsam.
Nu sitter jag iallfall med färg i håret för jag håller på att slinga det. Håller värkligen tummarna nu för att det ska bli bra.
Planerna för dagen är som sakt inte alls stora. Jag ska bara äta god middag (tror jag att det är) med familjen och bara ha en fixa dag idag med mig själv. Jag hade inte tänkt att åka någon stans och det kommer nog vara ganska skönt eftersom det kommer vara ganska fullt upp nu i ca 2 veckor (lite till). Men nu ska jag snart skölja ut färgen så puss&kram ♥Vendela
          
1. Sminkborttagning
2. Pappersnäsdukar eftersom jag är så snorig
3. Schampoo
4. Balsam
5. Deoderant (stavning?)
6. Tandkräm
7. Duschtvål
8. Tvål & hudkräm, (bra för torr hy tror jag, som jag har)
9. Plåster (alltid bra att ha)
10. Lybsyl (eftersom jag har så otroligt torra leppar)

Kommentarer
Postat av: kattis

Glad midsommar lalipop! :) <3

2009-06-19 @ 16:34:29
URL: http://kaattiiss.blogg.se/
Postat av: kattis

Nu är det frågestund i min blogg. Du kan fråga vad du vill och jag svarar på allt! (:

2009-06-19 @ 17:04:48
URL: http://kaattiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0