Måndagen "rullar" bara på!

Sitter just nu och äter annanas på altanen (stavfel). Känns riktit skönt efter två träningar nästan på raken. Dagen idag iallfall har gått väldigt bra tycker jag och den har rullat på som vanligt. Det har inte hänt något speciellt eller roligt men endå. Träningen idag med laget var både rolig och jobbig. Eller det som var jobbig var att springa ifrån hallen upp till gräsplanen vi var på annars var den bara jobbig för att man fick solen i ögonen hela tiden. Och det mest roliga med träningen var att man fick lite sol på sig och det är ju alltid skönt (förutom om man får den i ögonen som jag sa). Men nu iallfall ska jag titta runt lite på datan och sen äte upp min annanas så puss&kram ♥Vendela
Steg 1:
Steg 2:
Steg 3:
Steg 4:
Steg 5:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0