Måndag

Jag kan inte skriva så mycket nu eftersom min träning börjar om 1,5 timme och jag måste hinna bytaom och äta mm. Men iallfall så började jag med engelska lektion som var slapp där vi bara tittade klart på filmen sen så fick vi sluta. Sen så hade vi matte och no och under dem lektionerna så tittade vi på en film. Och sen så hade vi klassmöta. Och efter det lunch. Och efter lunchen så slutade vi eftersom vi inte hade någon handboll idag. Efter skolan iallfall så åkte jag och Matilda först till Nacka Forum och sen Sickla eftersom inte Matilda hittade den tröjan i Forum som hon skulle ha men den hittade hon i Sickla. Men nu måste jag skynda mig iallfall så puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0