Inte turen på "våran sida"....

Tyvär så hann jag inte skriva igår sen så orkade jag inte heller men nu ska jag försöka beskriva gårdagen (om man säger så) så kortfattat som möjligt. Vi började med att möta Kramfors i kvarten (A-slutspel). Där vann vi med ganska många bollar tycker jag. Sen så mötte vi Sport där det blev en väligt jämn och spännande match. Kanske lite onödigt spännande! Efter det så spelade vi final på konstgräset mot Skånela. Men tyvär så hade vi inte turen med oss i år men vi får ta dem nästa år om det blir vi i final. Vi började med en myckert jämn halvlek där det stog 12-12. Sen lika så nästa halvlek där det stog 19-19 tills det var 10 sekunder kvar ungefär. För då får Skånela straff. Och när spelaren ska lägga straffen så blåser den andra domaren av matchen för att tiden är slut. Men dem får fortfarande lägga straffen och då gjorde dem mål. Så då förlorade vi med 20-19. Aja, så var det iallfall. Idag så har jag inte gjort något allls. Jag har bara varit ute med hunden, inget mer ansträngande har jag gjort hittills. Jag tog även sovmorgon idag för på söndag åker jag tåg till SportsCamp (länktar, länktar). Men nu ska jag i alla fall försöka friskna till lite för jag har ont i huvet, snorig och ont i halsen så jag funderar på att ta en kopp te till. Men nu ska jag fortsätta titta på tv så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0