Helt slut nu.....

Nu ska jag snart ta en dusch och sen sova! Ska bli så himla skönt att kunna ta en lång varm dusch och sen ha sovmorgon uta några planer. Eller jag har en plan som kan förstöra morgonen. Det är att jag ska till vårdcentralen och kolla mina sår som jag har i hårbotten. Har haft det ganska länge nu. Några månader eller veckor tror jag och det kliar lika mycket nu som det gjorde när jag fick det! Annars i all fall så har jag inga planer, eller jo jag ska packa men det tror jag inte tar hela dagen iallfall. Ska bli jätte skönt att inte göra något imorgon i alla fall. För i övermorgon ska jag åka till Göteborg och spela Partille cup. Kommer bli SUPER KUL! Jag länktar jätte mycket fast jag är helt slut. Nej, nu ska jag gå så puss&kram ♥Vendela 
                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0