Fredag!

Sitter just nu och dricker lite smoothie och äter chokladboll. Super gott är det, speciellt när man vet att det snart är sommarlov! Hoppas denna sommar blir minst lika bra som 08.
Dagen idag var väldigt slapp. Jag började med svenska och där åt vi lite kakor och lekte. Eftersom det var den sissta svenskan vi hade innan lovet och allt.
Sen så hade vi no och då skulle vi titat på film men det blev inte så eftersom det inte funkade så vi körde charader hela lektionen.
Sen så hade jag so och då gjorde jag klart min inlämning på 20 minuter sen så satt dem flesta och spelade spel på datorerna.
Och sen den sista lektionen så hade vi engelska och då fortsatte vi att titta på Peter Pan men vi hann inte titta klart på filmen men endå.
Nu iallfall sitter jag här och tittar lite på datan och ska fortsätte med det så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0